woensdag 8 december 2010

Even voorstellen: Tom

Mijn naam is Tom Nieuwenhuizen, ben 21 jaar oud. Woonachtig in ’s-Hertogenbosch waar ik tevens ook  geboren ben. Vanaf kinds af aan is tennis mijn lust en leven waar ik tot op heden nog steeds actief mee bezig ben.

Op de middelbare school ben ik gewisseld van school, namelijk van het Pierson College (’s-Hertogenbosch) naar het Sint-Joris(Eindhoven). Deze wissel is tot stand gekomen omdat ik op het Sint-Joris mijn studie kon combineren met tennis. Ik trainde toen ongeveer 15 tot 20 uur per week. Op deze school heb ik mijn vmbo-t diploma gehaald.

Na het behalen van deze diploma ben ik naar het Koning Willem 1 College gegaan om daar de opleiding Marketing & Communicatie te gaan volgen. Over deze studie heb ik langer gedaan dan gepland was, namelijk 4 jaar (wat in 3 jaar had gekund). Dit kwam mede omdat ik in het eerste jaar niet veel op school was, om nog steeds mijn tennisambities voort te kunnen zetten.

De opleiding CO-Speco bevalt me zeer goed en ik vind het leuk om naar school te gaan, we hebben een leuke klas en er hangt een goede sfeer. Hopelijk gaan we deze studie ook goed afronden.
Voor de rest heb ik ook verschillende bijbaantjes gehad, namelijk Bjorn Borg, Theater aan de parade. Op dit moment werk ik bij de Jumbo als ‘groenteman’.
Dit was een korte inleiding over mezelf en heeft u een beter beeld over mij. Hopelijk zie ik u bij onze presentatie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten